BUTLLETÍ PARROQUIAL NUM. 292

Ja ha arribat un nou Butlletí Parroquial. En aquest número, Mn. Toni ens explica el lema que el Consell Pastoral ha aprovat per aquest curs: Fem Comunitat. Som família! Tot fent un pas endavant respecte del curs passat, i sent conscients que tots som necessaris per tirar endavant la comunitat.

Hi podem llegir, també un comentari sobre el Temps de la Creació que ens explica el sentit del logo, la bardissa que crema.

I, a més de l’agenda dels pròxims 15 dies, ens recorda, que encara estan obertes les inscripcions a la KTquesi (per infants de 3r i 4t) i al KTclub (per infants de 5è, 6è i ESO), el fet que l’horari de missa de diumenge queda establert a les 12.30 h i ens convida a tots a la missa d’inici de curs el diumenge 2 d’octubre.