EcoParròquia en marxa! Els infants de Catequesi volen ser “Jardiners del món”.

Aquesta setmana des del grup de postcomunió que ens reunim els dissabtes a la tarda hem estat parlant de les parròquies EcoSolidàries a partir d’un petit fragment de l’encíclica del Papa Francesc “Laudato Si”.

Ens hem preguntat què podríem fer nosaltres al nostre dia a dia, quines accions podrien  millorar el nostre món.

Els nens i nenes van decidir convertir-se en Jardiners del Món per poder cuidar del nostre entorn,  la casa on viuen, l’escola on estudien o la parròquia a la qual pertanyen. Ells volen cuidar i construir un món més net, un món més feliç. VOLEN CUIDAR CASA NOSTRA i ens animen al fet que tots i totes  hi puguem  ajudar a fer-ho.

Eugenia Touceda