Celebració de la unció dels malalts a la nostra parròquia

Aquest diumenge passat, va ser un dia especial. Dins del diumenge de l’Ascensió del Senyor, es va celebrar el dia del malalt i per aquest motiu un grup de persones que formen part de la comunitat de la parròquia de Sant Andreu van rebre el sagrament de la unció dels malalts; un dels sagraments de guarició que es rep a l’últim tram de la nostra vida per enfortir-nos amb la força de l’Esperit Sant.
     Mitja hora es van reunir per rebre la catequesi entorn d’aquest sagrament. Després, agrupats en els primers bancs, i acompanyats pels seus familiars i la comunitat, es va celebrar la missa i aquest grup de persones va rebre el sagrament de la unció dels malalts després de l’homilia. En acabar la celebració es va fer entrega d’un obsequi a cada una de les persones que va rebre el sagrament, aquest obsequi el va fer el grup de nens i nenes que han fet la catequesi aquest curs, pensant en el motiu pel que feien aquest obsequi.
Feia quatre anys que no s’havia pogut fer aquesta celebració, per aquest motiu, tothom, participants i comunitat, varen estar molt contents i agraïts.

També es va fer la celebració del Sagrament de la Unció a la Casa Asil, amb l’acompanyament dels familiars, després de molt de temps de no poder fer-ho. A sota teniu un vídeo que recull la celebració!

Rosa Maria Vilaseca