BUTLLETÍ PARROQUIAL NUM. 289

Ja disposem del nou Butlletí Parroquial! En aquest número Mn. Toni i Càritas diocesana ens expliquen la difícil situació viscuda aquests dies, i quin és l’acompanyament d’aquesta entitat i de Foment d’Habitatge amb les famílies en situació de vulnerabilitat.

També hi podem trobar l’explicació del Sagrament de la Unció i la invitació a apuntar-se per tots aquells que ho desitgin, una nota sobre la Setmana Laudato Si’ 2022 amb el lema “Escoltar i caminar junts”, una pregària a Maria, en el mes de maig, la trobada de cloenda de la fase diocesana del Sínode i, com sempre, l’agenda dels pròxims dies.