BUTLLETÍ PARROQUIAL NUM. 287

Ja tenim a la nostra disposició un nou número del butlletí parroquial. En aquest número, Mn. Toni ens fa una reflexió sobre com hem viscut aquests dies de Setmana Santa, acompanyant Jesús en el camí de la Creu, amb les nostres pròpies creus, fins a la joia de la pasqua, fins a la victòria de la Vida, i com això ens manté en l’esperança de la Pau.

També hi podem llegir el recull de propostes personals, per la nostra comunitat i per l’Església, que van sortir de la segona trobada sinodal. I finalment, l’agenda dels pròxims dies, amb els recordatoris d’alguna activitat com el Taller de Dansa Contemplativa i la jornada de voluntariat, ambdós el 30 d’abril, i les festivitats de la Mare de Déu de Montserrat i de Sant Josep Obrer.