NOVA GALERIA D’IMATGES!

Ja som en temps pasqual, cada any, per Setmana Santa, revivim els darrers dies de la vida de Jesús i celebrem el seu pas a la Vida plena.

Són dies molt intensos per tots els cristians, plens de vivències, moments de pregària, meditació, silenci, dejuni… probablement mai estarem prou preparats per entendre completament la Resurrecció, amb el que significa, el que comporta per la nostra vida, el nostre dia a dia.

Per la nostra comunitat de Sant Andreu, també han estat uns dies molt bonics, amb la benedicció dels rams, les palmes i els palmons a la plaça, abans de la celebració (i també després d’aquesta, dins el temple). El Dijous Sant, celebrant l’últim sopar de Jesús, recordant la seva Passió i pregant davant del Monument, com ho va fer Ell a l’Hort de les Oliveres. Adorant la creu el Divendres, amb la celebració i la dansa contemplativa. I amb la Vetlla Pasqual! Amb la benedicció del foc amb el qual enceniem el Ciri Pasqual, la processó amb les candeles per entrar a una església ben fosca que de mica en mica s’aniria omplint de llum a mesura que avançàvem en les lectures, el recuperat cant del Glòria amb el repic de campanes, la benedicció de l’aigua per als baptismes, amb tants elements que ens duien a viure la joia de la resurrecció acompanyats dels cants, les guitarres i les palmes.

Per recordar i reviure tot això i més, hem publicat una nova galeria d’imatges que mostra com van ser de participatives totes aquestes celebracions. No deixeu de veure-la en el menú de la part superior “Galeria d’Imatges” o clicant en el botó: