En aquest número del butlletí, Mn. Toni ens convida a fer una reflexió sobre la Pau, ara que s’acosta la Pasqua, que podrem aprofundir en la xerrada: “Si no vols la Guerra, has preparat la Pau?”

També ens explica les accions que ha fet Càritas con Ucraina amb els diners que ha rebut i ens engresca a continuar col·laborant, com també ens anima a participar de la segona trobada sinodal que es farà a la parròquia o de la Festa del CEL o de la Trobada de Referents en què es recordarà a Mn. Pep Soler i altres persones de referència que ens han deixat els darrers temps, com Pere Casaldàliga, Arcadi Oliveras i altres.

Com és habitual, també hi trobarem l’agenda dels pròxims dies.

Sant-Andreu-Paolomar

REMEMOREM EL PATRIMONI

Aquest diumenge 8 de maig, es va portar a terme, dins dels actes del Festival d’Arquitectura de Barcelona, promogut pel COAC i l’Ajuntament de Barcelona,