Espai de pregària de Quaresma

Divendres 11 de març, unes quantes persones vam poder viure l’experiència de fer una pregària com les de Taizé en una de les sales de la Parròquia, la nova sala d’oració del 2n pis.

Va ser una estona de reflexió, alternant cants i silencis, pregàries i lectures. Va ser un moment per parar i pensar en el que cadascú està vivint, en què és el que està succeint al món. I tot això acompanyat d’un ambient acollidor, càlid, que donava peu a l’oració, tan important en aquests moments.

Teresa Casuso

Per als que no ho vau poder gaudir, teniu més oportunitats els dies 25 de març i 8 d’abril a les 21h.