Ja ha sortit un nou butlletí parroquial! En aquest número hi trobarem una reflexió de Mn. Toni sobre la pau, la guerra i quina és la missió dels cristians.

També hi podem llegir un resum de l’acta de la reunió del Consell Pastoral Parroquial de març, en el que, entre altres coses, es va acordar fer arribar a tothom el que s’ha parlat perquè tota la comunitat en tingui més coneixement. D’aquesta reunió cal destacar la decisió d’afegir-nos a la Xarxa de Parròquies Ecosolidàries, en el butlletí hi ha un article sobre què és aquesta xarxa i com ens implica.

I finalment, hi descobrim petites informacions del Tramat de Vida, de la col·lecta de Mans Unides i, com sempre, l’agenda dels pròxims dies.

GRÀCIES FAMÍLIA!

El diumenge 2 d’octubre vam celebrar la missa d’inici de curs de la comunitat parroquial. Una missa molt festiva i plena de signes. Una missa