BUTLLETÍ PARROQUIAL NUM. 281

En aquest número del butlletí parroquial, Mn. Toni ens convida a fer una reflexió sobre els escàndols dins de l’església de la mà de Pedro Miguel Lamet, escriptor i jesuïta.

També hi podem llegir el testimoni de les religioses, la Conchita Tijero, salesiana i les Germanetes de l’Assumpció, Rosa Ma Barbé i Anunciació Giménez, amb motiu de la jornada mundial de la vida consagrada.

I com sempre, l’agenda dels pròxims dies, que ens recorda algunes reunions de diferents equips parroquials i fets concrets com el dia del CEL (30 de gener) o la Jornada de Mans Unides (13 de febrer).