Un equip de voluntaris, com cada any, ens ha preparat el pessebre parroquial.

Una tasca senzilla, però feta en equip, des del moment de pensar-lo i dissenyar-lo, fins a la concreció i la col·locació dels personatges i els diferents elements que el conformen.

Un pessebre que ens situa simbòlicament en el temps de Jesús, i que ens ajuda a entendre l’encarnació Déu-fet home que s’envolta de gent humil, pobre, sensesostre… Ens ajuda a mirar el nostre món desde la perspectiva dels contrastos que ens ha acompanyat aquest advent… Ens ajuda a entendre que el que cal és actuar per fer arribar l’Amor de Déu a tothom, especialment als més desafavorits.

Gràcies per fer aquest pessebre tan bonic que ens ajuda a viure el Nadal!