En aquest número del butlletí parroquial, el comentari de Mn. Toni fa referència a la Jornada Mundial dels Pobres i partint de les mateixes paraules del Papa Francesc, ens convida a tota la comunitat parroquial a sentir-nos més pobres i per tant més propers a ells i a l’evangeli de Jesús. També trobem el resultat de les darreres col·lectes, la del Domund i la del sobre del primer diumenge de mes. I l’anunci de pròxims esdeveniments, com la recollida d’aliments pel Rebost Solidari, la pujada del pessebre al Santuari Puiggraciós, la Romeria a Montserrat i la Festa Major de Sant Andreu, a més dels actes contemplats a l’agenda dels dies vinents, com els concerts de l’Orfeó l’Eco de Catalunya i el concert de “Les 4 estacions” de Vivaldi.

CAMPANYA PLA DIRECTOR

El 1846 l’església de Sant Andreu de Palomar es quedà petita i es decidí reconstruir-la per ampliar-la, a càrrec de l’arquitecte Pere Falqués i Urpí.