Ja tenim a la nostra disposició un nou número del Butlletí Parroquial. Hi podrem llegir una catequesi de Mn. Toni sobre el logo del Sínode de Bisbes i com, a la nostra parròquia, ens posem també en camí. Camí que fem des de la catequesi que ja hem iniciat, des de la Jornada de Voluntariat de la setmana passada, des del Tramat de Vida que va començar el curs amb la visita dels infants del CEL. També hi trobem l’anunci de les festivitats de Tots Sants i del dia dels Fidels Difunts, la 41a Romeria a Montserrat, que enguany organitzem des de Sant Andreu i de la que aviat obrirem inscripcions, i l’agenda dels propers dies.

REMEMOREM EL PATRIMONI

Aquest diumenge 8 de maig, es va portar a terme, dins dels actes del Festival d’Arquitectura de Barcelona, promogut pel COAC i l’Ajuntament de Barcelona,