Pastoral de la Salut

La Pastoral de la Salut té com  a missió acompanyar,  donar suport i portar la comunió a les persones de la comunitat que ho necessitin.

ACOMPANYAR a persones grans o malaltes que ja no poden sortir de casa i necessiten sentir que no estan soles, que tenen qui els pot ajudar i escoltar.

DONAR SUPORT a les famílies que estan cuidant a familiars, per poder tenir una estona i fer coses amb la tranquil·litat de saber que el seu familiar no està sol.

PORTAR LA COMUNIÓ a persones grans i a les malaltes que ja no poden venir a les misses.

Perquè totes elles se sentin que formen part de la comunitat com sempre ho han fet.

Per tot això necessitem a totes les persones que formem la comunitat, per estar alerta de les necessitats de tothom i poder donar aquest servei.

Ens agradaria que les persones que ho necessitin es posin en contacte amb nosaltres al telèfon de la Parròquia o passin pel despatx parroquial.

COLÒNIES D’ESTIU

Aquest any, al MIJAC de Sant Andreu estem molt contents de poder reprendre les colònies d’estiu i les volem fer obertes a altres nenes/ns de 6 a 14 anys que