BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 330

És l’últim butlletí del curs, i és un butlletí molt estiuenc. En la seva reflexió Mn. Toni, en nom de l’equip de litúrgia, ens anima a seguir cuidant la llavor de la fe a l’estiu, perquè continuï creixent i ens avança algunes de les activitats que el Consell Parroquial ja està preparant per al pròxim curs.

També ens explica quines són les activitats d’estiu, en les que els protagonistes són els infants i els joves, especialment; i l’horari de misses i despatx per aquests mesos; ens informa de la millora d’il·luminació de la capella del Santíssim i del Baptisteri i de com cal que tots ajudem a fer front a aquesta despesa fent un ingrés en el número de compte que ens indica; les noves dates d’inscripcions a la KTquesi i al KTclub; i, com sempre, l’agenda dels pròxims dies.