BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 299

Després d’un petit descans per Nadal, ja tenim disponible un nou número del Butlletí Parroquial.

En aquest número, la reflexió de Mn. Toni va sobre el sentit del Naixement de Jesús: fer-nos saber que Déu és Déu de tots, que ens estima a tots, però especialment als pobres. I ens anima que durant tot l’any fem present en el món la seva manera d’estimar, sobretot entre els que més ho necessiten.

També hi trobarem una breu informació econòmica sobre la col·lecta de Càritas i el que es va recollir en el concert de Nadal per les famílies d’Ucraïna. I informacions com la possibilitat d’adquirir el llibre “Paraula i Vida”, l’acte en record de Mn. Pep Soler, el calendari de misses familiars KT+ i la proposta de formació durant la Quaresma amb el títol “I tu, què creus?”.

Per tancar aquest número del Butlletí, podem llegir el decàleg de propostes d’any nou de Pedro Miguel Lamet sj. i l’agenda dels pròxims dies.