LA NOSTRA PARRÒQUIA AL “SIGNES DELS TEMPS” DE TV3

El proper diumenge dia 6 de novembre, el programa de TV3, Signes dels Temps, parlarà amb la teòloga Cristina Inogués sobre el procés sinodal que està vivint l’Església, i han triat la nostra parròquia, la nostra comunitat, com a exemple de com s’ha viscut la proposta de sinodalitat a peu de carrer, a les comunitats de base.

Va venir una reportera, l’Eulàlia Tort, el productor i un càmara a grabar imatges i fer-nos preguntes sobre què hem fet, com ens hem sentit, de què ha servit o servirà, entre altres. Hi hem estat el rector, Mn. Toni, la Teresa Baqueró, laica en representació de la comunitat, i el Miquel Vilaseca, laic en representació dels joves.

Us animem a tots a veure el programa!