BUTLLETÍ PARROQUIAL NÚM. 331

Ja tenim el primer butlletí parroquial del curs! En aquest número, Mn. Toni, comparteix algunes reflexions de l’estiu i ens anima, aquest curs, a ser portadors de la misericòrdia de Déu, a ser “Sembradors d’Esperança en el Món” que és el lema proposat per enguany.

També hi trobarem l’explicació de per què s’ha hagut de tornar a cobrir la cúpula. I l’agenda dels pròxims dies, destacant les inscripcions a la catequesi, la missa d’inici de curs, la jornada del migrant i del refugiat i la pregària ecumènica del temps de la creació, amb el Bisbe Javier Vilanova.

Colònies del MIJAC

La segona setmana de juliol el MIJAC de Sant Andreu juntament amb els Esquirols (MIJAC de Cornella) vam poder gaudir d’una setmana de colònies a