Una tarde de Navidad llena de luz

Hem celebrat Nadal amb les famílies de catequesi. Una tarda molt especial amb els nens i nenes que preparen la comunió. Ens hem reunit al voltant d’un mapa del món i d’un fanal encès. Tindrà això alguna cosa a veure amb els fanalets que hem decorat com a primera activitat de la tarda?

Doncs si!! Resulta que ja ha arribat a la parròquia de Sant Andreu de Palomar la llum de Betlem, la que un grup d’escoltes ha anat a buscar fins a Betlem, al mateix punt on va néixer Jesús, i que des de Viena l’han anat escampant perquè arribi a com més llocs millor… I ja la tenim aquí, passant per Montserrat, i està custodiada en aquest fanal que ha presidit la nostra celebració.

Tots els infants han posat el seu fanal  en un punt del mapa, com a desig de portar la Pau a tots els racons del món entre cants i pregària. I per finalitzar hem encès els nostres fanalets amb aquesta llum de la Pau, per portar-la a casa i regalar-la també a persones que tenim al nostre entorn i que necessiten la nostra ajuda.   Preparem així també el nostre cor per rebre Jesús i compartir el nostre Nadal.

Lavinia Herrera